Luksus na świątecznym stole
Oferta Deluxe w Lidlu
Kawior, homar, jaja przepiórcze – tonie menu restauracji, to propozycja Deluxe. Lidl łamie barierę cenową ibarierę dostępności otwierając klientom możliwość do luksusu
w prostych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxew Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą,jak obchodzić się z artykułami, na jakich przyrządzenieczasami brakuje pomysłu.
Marka własna Deluxe sieci Lidl są to efekty o charakterze premium. Jak wskazują badania , rynek dóbr luksusowych w Polsce systematycznie rośnie,a konsumenci jeszcze wyższym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych . Przekazujemy je jeszcze chętniej, nie tylko
z względu dobrej ceny, ale jeszcze z racje najej dobrą informację do grupie.
Zdaniem Polskiej Spółki Handlu i Dystrybucji,od kilkunastu już lat z roku na rok
w okresie przedświątecznym Polacy dają daleko i nierzadko są skłonni jeść bardziej dużo. Lidlze znaną popularnością Deluxe dąży do segmentu produktów premium.
W ofercie znajdziemy takie przysmaki jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie?Co dalej??. Wielu spośród nas ponieważ nie wie co spośród obecnym luksusem zrobić,kiedy przyjdzie nam zmierzyć się spośród nim w kuchnii stworzyć zeń danie.Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w jeden raz na wyjątkowy czas świąt.
Jednakże Lidl pyta o mężczyzn nie tylko od wielka także dzięki kampanii Pascal kontra Okrasa? zmienia nawyki żywieniowe Polaków i przyciąga do samodzielnego gotowania. Sieć uczy,jak jeść smacznie oraz zdrowo, dodając się tym tymże do poprawy jakości bycia swoich klientów.
Chcemy odczarować produkty premium i spowodować je daleko dostępnymi.Udało nam się toż w przypadku gęsiny wprowadziliśmy ją do oferty, dostarczyliśmy te wzory i praca cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.Oferta marki Deluxe to opcja wyśmienitych produktów doskonałej klasie w bardzo interesujących cenach mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z jakich przyrządzimy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśródproduktów znajdziemyhomara, oferowanego w 680 – gramowych opakowaniach w cenie 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w cenie 24,99 zł. Dla porównania w następnych sklepach za homara przyjdzie nam dać nawet 180 zł za kilogram.Z kolei popularny łosoś w kolekcji Deluxe przydatny będzie w cenie 4,49 zł za 100g, podczas jeżeli w konkurencyjnych sieciach opłaty za ten wynik sięgają nawet 70 zł za kilogram.
Kawior z pstrągato doskonały przyrząd do kanapek. Także pasztet belgijski i problem z skóry św. Jakubadoskonale sprawdzą się
na ciekawym pieczywie, także jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka JamónSerranoczy sery pleśniowe.
Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a pogląd na podanie spośród nich odnajdziemy na kuchnialidla.pl. Homar,o bardzo przyjaznym mięsie,będzie doskonałąpropozycją na specjalną kolację z linią lub ze naszymi. Na deser w kategorii luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które dostarczane są w dobrych, drewnianych baryłkach. W pięknej części oferty znajdziemy także pralinki,orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej
czy czekoladki z obowiązkiem.
Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe widoczne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, obrazy z orzechów włoskichi wiele nowych luksusowych ofercie na pyszneposiłki.
Wiedze o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w jakiej skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną energia na gruncie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki zaistniały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Dziś w wielu krajach Europy jest też 9000 sklepów tej marki, zaś w Polsce ponad 500.