Aktualności Napoje

Gwiazdy futbolu w działalnościach oczami tworzący artystów

Gwiazdy futbolu w działalnościach oczami tworzący artystów
Informacjaprasowa PEPSI THE ART OF FOOTBALL? ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART W POSZCZEGÓLNEJ LIDZE! Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu

Informacjaprasowa

PEPSI THE ART OF FOOTBALL?
ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART
W POSZCZEGÓLNEJ LIDZE!

Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na pełnym świecie. Kiedy na tym tle wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca kreatywnością i inspiruje!Czy można połączyć tak dwa odrębne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie The Art of Football?,będącym ważnączęściątegorocznej kampaniifutbolowejtej marki, udowadnia, że istnieje obecne dodatkowe.

Do współpracy w ramach projektu The Art of Football? Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławypiłkarzy. Już jakieś spośród obecnych nazwisk wśród piłkarskich fanów może wzbudzić okrzyk zachwytu, oraz co dopiero sześć!Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere oni wszyscy wzięli udział w ostatnim wniosku i zostali globalnymi ambasadorami wartości w 2014 roku.Znanego nowojorskiegofotografaDanny?egoClinchapoproszono o działanie surowych, czarno-białych zdjęć, które dawały wyjątkowy charakter piłkarzy.

?Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom było dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na ostatnich gospodarczych w całości zdjęciach wspaniale widać osobowość sportowców? powiedział DannyClinch.

https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg

Gdy a tak podkreślić energiękażdej gwiazdy futbolu? Spośród tym wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia;
Jaz artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen artysta sztuk wizualnych wykonujący w Barcelonie; Ever argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos artysta sztuk wizualnych z Holandii.Młodzi artyści, wychodzący z obecnych jedynych krajów, co sześciu piłkarzy,przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmui unikalne grafiki.Na ich pozycjach gwiazdy futbolu robią wrażenie, jakby ubiegły w ruchu. Ponadto dzięki wykorzystaniu dynamicznej kreski oraz żywych kolorów, udało się znakomicie zilustrowaćpasję i kreatywność piłkarzy.

Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy przedstawiono w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve?a Lazaridesa, drinka z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksy?ego, danego na pełnym świecie artysty ulicznego.

A to już wiesz?  Ustanowiony nowy Rekord Polski na najwięcej osób przyjmujących CBD.

?Połączenie żywej energii streetartu z skutecznymi czarno-białymi zdjęciami wywiera na odbiorcachogromne wrażenie. W niniejszym projekcieartyści mogą pokazać swój unikalny stylw zupełnie inny sposób. Zazwyczaj ludzie idąc ulicą skupiają się na chwila chwili, by zobaczyć ich działalności, tym jednocześnie są to zdrowe dzieła sztuki, zaprezentowane na płótnach. Ta ważna kolekcja prac dowodzi, że udało się połączyć te dwa aspekty w bardzo innowacyjny technologia? powiedział Steve Lazarides.

Innowacyjny projekt The Art of Football? jest ważną cechą tegorocznej kampanii futbolowej Pepsi.
Sergio Ramos_autor grafiki - Zosen-006-2014-04-16 _ 18_27_02-75

David Luiz_autor grafiki - Ricardo AKN-001-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Jack Wilshere_autor grafiki - Hattie Stewart-002-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Leo Messi_autor grafiki - Ever-003-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Robin van Persie_autor grafiki - Merijn Hos-004-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Sergio Aguero_autor grafiki - Jaz-005-2014-04-16 _ 18_27_02-75

?Zarówno artyści, jak również piłkarzeznani są z ciekawej pasji, energii oraz kreatywności. Dzięki temu trwa pomiędzy nimi instynktownepołączenie. Pepsi z dużą pasją zaangażowało się w współczesny idealny, artystyczny projekt, w którym udało się wspaniale oddać dynamizm światowej sławy piłkarzy.Poprzez innowacyjną fuzję świata wartości i piłki nożnej, Pepsi zachęca klientów do cięcia się satysfakcją z gry, co idealnie oddaje nasze motto Żyj chwilą??? powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Aby poznać tajniki prac artystów w ramach projektu Pepsi The Art of Football?zapraszamy do zapoznania się z filmikiem video dostępnym pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg&feature=youtu.be.

GRATKA DLA MIŁOŚNIKÓW! LIMITOWANA EDYCJA PUSZEK PEPSI Z WIZERUNKAMI GWIAZD FUTBOLU
Z możliwości tegorocznej globalnej współpracy z sześcioma światowej sławy piłkarzami, szczególnie dla fanów futbolu Pepsi wpisałam na lokalny rynek limitowaną seriępuszek.Każda spośród nich jest częsta wizerunkiem drinka z wszystkich ambasadorów Pepsi w 2014 roku Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere?a.

Specjalnie na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25loraz na puszce Pepsi Max wydobywa się wizerunek Leo Messiego, w teraźniejszym etapie okrzykniętego geniuszem futbolu?!

Reklamy na materiał artystów street art, którzy otrzymali udział w skrócie Pepsi The Art of Football?:
Hattie Stewart autorka grafikiJacka Wilshere?a? brytyjska Ilustratorka młodego pokolenia, któraszturmem przebija się do artystycznego świata. Jest widoczna z dobrych, zbudowanych w komiksowym stylu grafik zdobiących okładki magazynów oraz z planów wystaw sklepowych. Ostatnio ogłosiła rozpoczęcie współpracy z projektantem mody Markiem Jacobsem.
Ever?autor grafiki Leo Messiego?Ever, czyli Nicolás Romerojest pochodzącymz Buenos Aires artystą, który inspirację korzysta z funkcji Francisa Bacona i Vincenta van Gogha. Ever jest znany z portretów, które pracuje przy zastosowaniu farb w sprayu oraz nanoszonych pędzlem.
Jaz autor grafikiSergio Agüero? Franco Fasoli (znany jako Jaz) rozpoczynał naszą przygodę ze książką, jako grafficiarz uliczny. Stanowi drinkom z doskonałych a dużo znaczących twórców, którzy podejmowali pracę artystyczną na drogach Buenos Aires w części lat 90-tych.
MerijnHos autor grafikiRobina van Persiego? ilustrator i artysta wizualny tworzący w Holandii. Hos dzieli bliski czas między pracę ilustratora na potrzeby projektów komercyjnych i rozwijanie własnych zainteresowań artystycznych, tworzenie projektów, organizowanie wystaw oraz tworzenie niezależnych publikacji.
Zosen autor grafiki Sergio Ramosa argentyński artysta, który urodził się w Buenos Aires a wychował w Barcelonie. Zosen prowadzi warsztaty graffiti w Barcelonie. Istnieje zarówno współzałożycielem ulicznej marki odzieżowej AnimalBandido.
Ricardo AKN? autor grafiki DavidaLuiza brazylijski ilustrator, fotograf i artysta uliczny z S?o Paulo, który dostarcza nowe poglądy na grunt sztuki miejskiej. Tworzy murale, jest zarówno artystą plastykiem i ilustratorem.

A to już wiesz?  Firmy carsharingowe rozszerzają działania niwelujące skutki pandemii koronawirus

Więcej informacji dotyczących Pepsi wydobywa się na ścianie: www.pepsi.com.Zapraszamy także do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/PEPSIpl.

O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Layi Pepsi-Cola wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło Performance with Purpose? staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy