Warszawa, 28.03.2019 r.Czas na zmiany. 4 rzeczy, które warto zrobić tej wiosnyWiosna to okres wielkich przemian nie tylko w naturze. Coraz dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć do życia, ale również pragnienie zmian. J
MATERIAŁ PRASOWYWyluzuj i naucz się kontrolować stres!Spocone ręce, nerwowy dialog w głowie, napięcie mięśni…znasz to? Mamy dobrą wiadomość! Może nie zdajesz sobie sprawy, ale wbrew pozorom masz wpływ na to, czy zj
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 25 października 2019 r.Cyfrowa stomatologia zaprojektuj swój wymarzony uśmiechWyobraźmy sobie sytuację, że chcemy zmienić wygląd naszych zębów zdecydować się na licówki czy założenie apar
Informacja prasowaPoznań, 12 grudnia 2017 r.Herbata to zaraz po wodzie najpopularniejszy napój na świecie. Uwielbiamy pić ją pod różnymi postaciami: na gorąco, na zimno, z dodatkami, klasyczną, z mlekiem, czarną, bez cukru.
Informacja prasowaWarszawa, 27 września 2017 r.Tradycyjnie czy nowocześnie w jakiej formie ziemniaki goszczą na polskich stołach?Prawie 70% badanych, biorących udział w sondażu przeprowadzonym na potrzeby kampanii Ziemniaki
09.2015Jak opiekować się bliskim cierpiącym na chorobę Alzheimera?Na chorobę Alzheimera cierpi od 15 do 21 milionów osób na świecie i, jak zapowiadają lekarze, skala tego problemu będzie się powiększać. Przy okazji Świ
Informacja prasowaWarszawa, 22 stycznia 2018Kasia Bujakiewicz i jej ulubione dania ze Złotymi owocamiTrudno wyobrazić sobie dogłębne zrozumienie obcej kultury, bez poznania lokalnych zwyczajów, tradycji i upodobań kulinarnych.
Na jesienne smutki comfort food!Wszyscy znamy potrawy typu fast food. Na popularności nie traci też trend slow food, który przestaje być domeną wyłącznie drogich restauracji. A co kryje się pod tajemniczym określeniem comfor
Informacja prasowaWarszawa, 9 lipca 2019 r.Jakim typem przekąskowicza jesteś? Odkryj, jaka przekąska najbardziej do Ciebie pasuje!Po przekąski sięga niemal każdy z nas to sposób na nagły głód, poprawę humoru czy chwilowy
Informacja prasowa ?Drugiej szansy nie będzie? te mocne, a zarazem niezwykle przekonujące słowa zostały użyte w kampanii edukacyjnej na temat pozyskiwania krwi pępowinowej przy porodzie. Celem akcji jest zachęcenie rodziców