Medycyna i zdrowie

?Elfy same w domu? świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Informacja dla mediów ?Elfy same w domu? świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie! Warszawa, 4 grudnia 2019 r. W tym roku w ramach kampanii świątecznej

Informacja dla mediów
?Elfy same w domu? świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!
Warszawa, 4 grudnia 2019 r.
W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz? tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego. Aktualnie na YouTube dostępny jest trailer filmu.

Śnieżyca przeszła przez miasto, a na sklepowych półkach wieje pustkami. W tym czasie Elfy Pepsi przygotowują się do świętowania Gwiazdki po swojemu. Kto odwiedzi Elfy same w domu pełnym Pepsi? Czy uda mu się zdobyć choć jedną puszkę ulubionego napoju? Smaczki zostały poukrywane w szczegółach. Wszystkie informacje o filmie jak i dodatkowe atrakcje można znaleźć na karcie filmu w portalu Filmweb.pl: www.filmweb.pl/elfysamewdomu.
Film Elfy same w domu? stworzyła agencja Artegence, wyprodukowała Papaya Films, a reżyserem produkcji jest Daniel Jaroszek. Film jest częścią świątecznej kampanii Pepsi Dla tych, którzy świętują po swojemu?. Marka zachęca do świętowania Gwiazdki tak, jak lubimy najbardziej po swojemu, we własny, indywidualny sposób. Dlatego też kampanii towarzyszą świąteczne opakowania produktu z limitowanej edycji z hasłami nawiązującymi do indywidualnych tradycji i sposobów świętowania, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Kampania ma wymiar 360?. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada Media Direction.
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Galopadę, Pepsi-Cola, Quadem i Tropiczna, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją Winding with Purpose?, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. Winding with Purpose? stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x