Data publikacji: 2016-07-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa marka debiutuje w Agorze Bytom
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE
Pierwszy salon z zabawkami A KUKU wzmocnił ofertę Agory Bytom. Jego wyróżnikiem jest profesjonalne doradztwo, a także strefy z wygodnym podziałem tematycznym.
A KUKU proponuje zabawki dla dzieci do 12. roku życia. Oferta odpowiada na potrzeby klientów, którzy stawiają na wysoką jakość produktów oraz obsługi. Eksperci w fachowy sposób pomogą wybrać zabawkę na każdą okazję, a autorski koncept, którego podstawą jest nowoczesny design i dedykowane strefy produktowe, ułatwia zakupy i uatrakcyjnia pobyt w sklepie.
– Początkujące marki coraz chętniej lokalizują swoje sklepy w galeriach handlowych. To dla nich gwarancja dotarcia do większego kręgu odbiorców i szansa na zwiększenie rozpoznawalności. Prężny rozwój sprawia, że Agora Bytom jest naturalnym wyborem do ulokowania swojej działalności. Cieszymy się, że możemy przy tym spełniać potrzeby naszych klientów mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
A KUKU znajduje się na poziomie +1, naprzeciwko sklepu Carry. Zajmuje powierzchnię 245 mkw. Stałym elementem działalności nowej marki będzie program lojalnościowy, w ramach którego klienci otrzymają rabaty i prezenty. W przyszłości A KUKU planuje uruchomić sprzedaż internetową. Chce także otwierać kolejne sklepy.
Agora Bytom to multigaleria w centrum Bytomia. Na prawie 57 tys. mkw. mieści się ponad 100 sklepów oraz punktów usługowych, klub fitness, centrum rozrywki, kino, galeria sztuki i sala widowiskowa. Tylko ostatnim czasie w Agorze Bytom salony otworzyło tu wiele wyczekiwanych marek, między innymi Wólczanka, Kubenz, Big Baba Cupcakes, Decorland, Hebe, Bookszpan, Time Trend oraz Rainbow Tours. Właścicielem obiektu jest norweska spółka Borgestad ASA, a zarządzaniem galerią zajmuje się spółka Idea Property & Asset Management.
http://agorabytom.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE