Bohaterowie przeboju kinowego ?Jak wytresować smoka 3?

Bohaterowie przeboju kinowego ?Jak wytresować smoka 3?
na etykietach produktów Żywiec Zdrój?

?Jak wytresować smoka 3? to kolejna część wzruszającego filmu familijnego, który wszedł na ekrany kin w lutym br. Ulubionych bohaterów kinowego przeboju można zobaczyć również na produktach Żywiec Zdrój?. Znane postacie pojawiły się na etykietach wody niegazowanej i niskokalorycznych napojów niegazowanych o smaku brzoskwiniowym, poziomkowym, malinowym i limonkowym o pojemności 0,5l.

Ulubione postacie z filmu animowanego ?Jak wytresować smoka 3? można znaleźć już od lutego na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój? ze sportowym zamknięciem o pojemności 500 ml, jak również na etykietach wariantów napojów smakowych w tym samym formacie. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków nawiązują do charakteru filmu. W ofercie można znaleźć smak smoczo-malinowy, odlotowo-limonkowy, dziko-brzoskwiniowy oraz potwornie poziomkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład, oparty na krystalicznej wodzie źródlanej to alternatywa dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru. Uwagę dzieci przykują również widoczne na etykietach świecące w ciemności elementy smoków, nawiązujące do cech bohaterów filmu. Etykiety mają zachęcać do zabawy ? żeby elementy świeciły, najpierw należy je naświetlić latarką.

Kampania promocyjna prowadzona jest w wybranych punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca kwietnia br.

Woda niegazowana i produkty smakowe z licencją ?Jak wytresować smoka 3? dostępne są w opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł dla napojów smakowych i 1,89 zł dla wody niegazowanej.

O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce . Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to ?Po stronie natury? i ?Mamo, tato, wolę wodę?, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce
i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju .

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt
i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w ?Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia?.

Authors
Top