Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW

Nowy Sącz, 3 września 2018

Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam ? decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.

Smakołyki dla Twojego dziecka
ŻARŁAKI od firmy Konspol to linia produktów adresowanych do rodziców i najmłodszych konsumentów. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wyroby mięsne najwyższej jakości. W portfolio marki znajdują się parówki, polędwica czy kabanosy, które w swoim składzie zawierają bardzo wysoki procent mięsa z kurczaka. Wszystkie produkty należą do linii Natura i pozbawione są konserwantów, glutenu, laktozy oraz glutaminianu monosodowego. ŻARŁAKI dostępne są w kolorowych opakowaniach, które skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych konsumentów.

Kampania outdoorowa promująca linię produktową ŻARŁAKI realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Szczecinie i Lublinie. Jest to pierwszy element promocji produktów z linii dziecięcej firmy Konspol. Jesienią ŻARŁAKI będą wspierać blogerzy parentingowi, a także zostanie przeprowadzony konkurs na Facebooku.

Authors
Top