DORITOS NARESZCIE W POLSCE

Informacja dla mediów
Warszawa, 21 sierpnia 2018 r.

Kultowa marka chipsów kukurydzianych Doritos już w Polsce! Ta uwielbiana przez konsumentów w ponad 55 krajach na całym świecie słona przekąska dostępna jest już w wybranych sklepach ? konsumenci mogą chrupać Doritos w trzech smakach. Dystrybucja przekąsek odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem handlu tradycyjnego, tj. przez mniejsze i lokalne sklepy, a następnie za pośrednictwem handlu nowoczesnego, czyli supermarketów i hipermarketów. Marka Doritos, jeden z kluczowych megabrandów firmy PepsiCo, adresowana jest do młodych dorosłych, zachęcając ich do wyzwolenia wewnętrznej energii, odwagi, podejmowania wyzwań i przełamywania konwencji. Podkreśla to hasło Doritos: #FOR THE BOLD.
Tortilla chips marki Doritos to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej kupowanych przekąsek kukurydzianych na świecie, która inspiruje młodych ludzi do podejmowania niecodziennych przedsięwzięć, prowokowanych silnymi doświadczeniami smakowymi. Wśród nich są Hot Corn, cechujący się ostrzejszym paprykowym smakiem, Nacho, o intensywnym serowym smaku, a także Taco, o smaku nawiązującym do tradycyjnej meksykańskiej potrawy. Doritosy, których nazwa z języka hiszpańskiego oznacza ?złociutkie,? dostępne są w opakowaniach 100 g.
Charakterystyczny kształt i chrupnięcie oraz pełny, intensywny smak to elementy wyróżniające Doritos, odpowiednie dla ludzi pewnych siebie, odważnych, żyjących chwilą i aktywnie poszukujących przygód i doświadczeń.
?Cieszymy się, że możemy zaoferować Polakom słone przekąski absolutnie kultowej marki Doritos, na którą wielu z nich od dawna czekało. Na początek oferujemy trzy smaki ? będziemy obserwować rynek i stopniowo poszerzać gamę smaków. Jesteśmy przekonani, że podobnie jak na innych rynkach na świecie, także polskim konsumentom Doritos przypadną do gustu. Sprawdźcie sami, co wydarzy się 3 doritos później. A jeśli będziecie na tyle odważni, poczekajcie na 5 doritos później? ? powiedziała Agnieszka Guzik, Marketing Manager Lay?s i Doritos w firmie PepsiCo.
Bold brand = bold support
Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszy szereg nietypowych i zaskakujących działań, obejmujących m.in. samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampania digitalowa, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM). Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VOD (video on demand) oraz wiodących portalach internetowych ? w tym celu przygotowany został obrazujący nieprzeciętnego ducha marki spot reklamowy. Jego bohater smakuje Doritos i podejmuje kompletnie niecodzienne, bardzo śmiałe wyzwania, a to wszystko do rytmów znanego i lubianego utworu legendarnego zespołu.
?Pierwszy rzut oka na spot pozwala zrozumieć, że w każdym drzemie wewnętrzna energia, często połączona z nieco wyciszoną odwagą, a Doritos inspiruje do ich uwolnienia. Wystarczy odważyć się otworzyć paczkę chipsów Doritos, aby móc doświadczyć niesamowitych przeżyć. Mamy nadzieję, że wspaniałe smaki naszego produktu zainspirują młodych Polaków do podejmowania niecodziennych wyzwań? ? dodała Agnieszka Guzik, Marketing Manager Lay?s i Doritos w firmie PepsiCo.
Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hip-hopową, zaplanowanym na 7-8 września 2018 r.). To tylko niektóre z zaplanowanych intensywnych i niestandardowych działań wprowadzających globalną markę na polski rynek. Spot reklamowy promujący chipsy Doritos przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose? ? jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com

Authors
Top